دسته‌بندی نشده

ردیاب کودکان و سالمندان

ردیاب ساعتی آلفا

در تمام خانواده‌ها حفاظت از کودکان و سالمندان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چون این دسته از افراد به‌راحتی در معرض خطر قرار می‌گیرند و نمی‌توانند به طور معمولی کارهای خود را انجام دهند. مخصوصاً اگر افراد سالمند دچار آلزایمر باشند یا کودکان خانواده به بیماری خاصی مبتلا باشند؛ در این صورت باید توجه ویژه‌ای به رفت‌وآمد آنها داشته باشند. کوچک‌ترین غفلت باعث می‌شود که اتفاقات خطرناکی برای آنها بیفتد.

ردیاب کودکان و سالمندان یکی از بهترین وسیله‌ها برای تأمین امنیت این دسته از افراد است. خانواده‌ها با استفاده از این دستگاه می‌توانند در تمام ساعت‌های روز به موقعیت مکانی کودکان و سالمندان دسترسی داشت باشند. با خرید ردیاب کودکان و سالمندان دیگر هیچ‌گونه دغدغه‌ای درباره امنیت اعضای خانواده خود نخواهید داشت.

در این مقاله به طور مفصل ردیاب کودکان و سالمندان را بررسی خواهیم کرد و تمام کاربرد‌ها و ویژگی‌های این ردیاب را بیان خواهیم کرد. همچنین انواع ردیاب کودکان و سالمندان را به همراه مزیت‌های آنها ذکر خواهیم کرد و در نهایت برای کسانی که قصد خرید ردیاب دارند؛ بهترین سایت برای خرید ردیاب کودکان و سالمندان را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین ردیاب را با قیمت مناسب تهیه کنید.

ردیاب کودکان و سالمندان

 

ردیاب کودکان و سالمندان چیست و چرا از آن استفاده می‌کنند.

ردیاب کودکان و سالمندان یک وسیله کوچک است که به کمک سنسورهای قوی خود و ارتباط با ماهواره، موقعیت مکانی را به‌صورت آنلاین اعلام می‌کند و شما با استفاده از این وسیله می‌توانید از موقعیت لحظه‌به‌لحظه افراد خانواده از جمله کودکان و سالمندان باخبر شوید و دیگر نیاز نیست نگران امنیت آنها باشید.

همچنین این دستگاه دارای یک باتری قوی است که شما می‌توانید مدت‌زمان زیادی از آن استفاده کنید و هروقت که نیاز بود آن را به شارژر وصل کنید تا دوباره شارژ شود. ردیاب کودکان و سالمندان مزیت‌ها و کاربردهای زیادی دارد که در ادامه آنها را شرح خواهیم داد.

کاربردهای ردیاب کودکان و سالمندان

استفاده از ردیاب کودکان و سالمندان کاربردهای زیادی به همراه دارد به همین دلیل در میان خانواده‌ها از محبوبیت زیادی برخوردار است و بیشتر افراد از آن استفاده می‌کنند. از مهم‌ترین کاربردهای ردیاب کودکان و سالمندان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برای والدین شاغل

در بسیاری از خانواده‌ها والدین شاغل هستند و نمی‌توانند همیشه وضعیت کودکان خود را کنترل کنند و از شرایط آنها باخبر شوند. در این‌گونه مواقع بهترین راه این است که ردیاب کودکان و سالمندان را تهیه کنند و آن را در جیب کودک خود بگذارند. به‌این‌ترتیب کودک آنها در هرجایی که باشد؛ والدین می‌توانند از وضعیت آن باخبر شود و دیگر نگران سلامت او نباشند. این ردیاب قابلیت شنود هم دارد و با استفاده از آن می‌توانند صدای کودک خود و صدای محیط آن را بشنوند.

ردیاب الفا

مکان‌های شلوغ

در بعضی مواقع پیش‌آمده که خانواده‌ها در مکان‌های شلوغ بچه‌های خود را گم کرده‌اند و این موضوع برای آنها بسیار ناراحت‌کننده و دلهره‌آور است و در بعضی مواقع کار به کلانتری‌ها کشیده و به کمک کلانتری خانواده‌ها کودک خود را پیدا کرده‌اند.

با استفاده از جی‌پی‌اس کودکان و سالمندان دیگر شاهد این اتفاقات ناگوار نخواهید بود. کافی است ردیاب را در جیب کودک خود قرار دهید تا هروقت که از شما جدا شد؛ در کمترین زمان ممکن با استفاده از ردیاب موقعیت مکانی آن را پیدا کنید.

کودکان اوتیسم

امروزه تقریباً تمام خانواده‌ها با موضوع اوتیسم آشنایی دارند و در بعضی از آنها بچه‌هایی وجود دارند که دچار اوتیسم هستند که این‌گونه از افراد نیاز به مراقبت و کنترل بیشتری هستند. کوچک‌ترین غفلت از این بچه‌ها ممکن است یک‌عمر پشیمانی را به دنبال داشته باشد و از طرفی هم نمی‌شود آنها را در خانه حبس کرد.

بهترین کار برای خانواده‌هایی که دارای بچه‌های اوتیسم هستند؛ استفاده از ردیاب کودکان و سالمندان است تا در هر ساعت از شبانه‌روز بتوان موقعیت مکانی آنها را مشاهده کرد و حتی صدای آنها را هم به‌خوبی شنید.

این ردیاب همچنین برای کودکانی که بیش‌فعالی دارند یا دچار سندروم داون هستند؛ بسیار مناسب است و با قراردادن آن در جیب یا کوله‌پشتی آنها، می‌توان به‌راحتی وضعیت مکانی آنها را چک کرد.

سالمندان دچار آلزایمر

یکی از بزرگ‌ترین مشکل‌هایی که می‌تواند گریبان‌گیر خانواده‌ها شود؛ این است که یکی والدین یا اعضای خانواده دچار آلزایمر شود. در این صورت باید تمام‌وقت یک نفر از اعضای خانواده مراقب آنها باشد. چون با کوچک‌ترین غفلت به‌احتمال فردی که دچار آلزایمر است؛ گم خواهد شد و این مسئله دردسرهای زیادی را به دنبال دارد و حتی ممکن است باعث ازدست‌دادن جان او شود.

در چنین شرایطی بهترین کار این است که ردیاب کودکان و سالمندان را تهیه کرد و در جیب آنها گذاشت تا اگر زمانی مسیر خانه را گم کرد، شما بتوانید به موقعیت مکانی آن دسترسی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن او را پیدا کنید.

قابلیت شنود

والدین کودکان همیشه دغدغه محیط اطراف کودک خود را دارند و از این می‌ترسند که در مدرسه و یا جاهای دیگر رفتار مناسبی با آنها صورت نگیرد. همان‌طور که گفتیم ردیاب کودکان و سالمندان دارای قابلیت شنود است و والدین می‌توانند با استفاده از آن صدای محیط اطراف کودک خود را بشنوند و اگر متوجه مورد خاصی شدند؛ آن را به مدیر مدرسه گزارش دهند و یا خود والدین برای حل آن چاره‌ای بیندیشند.

ردیاب کودکان

مراقبت از سالمندان

والدین وقتی به دوران پیری می‌رسند؛ معمولاً توان جسمانی آنها تحلیل می‌رود و ممکن است در بعضی از جاها برای آنها اتفاقی پیش بیاید و نتوانند خودشان کاری بکنند و یا ممکن است به جایی بروند و دیر به خانه برسند و این‌گونه مسائل برای فرزندان بسیار دلهره‌آور است.

به همین دلیل آنها باید از ردیاب استفاده کنند تا فرزندان بتوانند همیشه به موقعیت مکانی والدین پیر خود دسترسی داشته باشند و اگر مشکلی برای آنها پیش آمد یا دیر به خانه برگشتند؛ در کوتاه‌ترین زمان موقعیت آنها را پیدا کنند.

ردیاب سالمندان

قابلیت s.o.s

یکی از بهترین قابلیت‌هایی که ردیاب‌ها از جمله ردیاب کودکان و سالمندان از آن برخوردار هستند؛ قابلیت s.o.s است که در مواقع ضروری و جاهایی که کودکان و سالمندان نیاز به کمک دارند؛ با استفاده از این دکمه می‌توانند با شماره‌ای که در جی‌پی‌اس به ثبت رسیده تماس بگیرند و درخواست کمک بکنند.

ردیاب ساعتی کودکان

انواع ردیاب کودکان و سالمندان

ردیاب کودکان و سالمندان آلفا دارای کاربردها و ویژگی‌های خاصی است که در مواقع مختلف می‌توانید از آن استفاده کنید و از مزیت‌های آن بهره ببرید. با مراجعه به سایت آلفا جی‌چی‌اس می‌توانید ردیاب مدل 601 را خریداری کرده و به بهترین شکل امنیت کودکان و سالمندان را تامین کنید. در ادامه شما را بیشتر با ردیاب مدل 601 آشنا خواهیم کرد.

ردیاب شخصی و خودرو آلفا مدل ۶۰۱

کاربردهای ردیاب آلفا مدل 601

این مدل ردیااب به دلیل اندازه کوچکی که دارد؛ می‌توان از آن در موارد دیگری هم استفاده کرد. تامین امنین کودکان و سالمندان تنها یک مورد از کاربردهای این ردیاب است. از جمله کاربردهای دیگر ردیاب مدل 601 می‌توان به ردیابی حیوانات خانگی، کاروان‌های حج، چمدان، وسایل با ارزش، کنترل بازاریاب‌ها و پیک‌های شرکت، موتورسیکلت و دوچرخه اشاره کرد.

ویژگی‌های ردیاب آلفا مدل 601

ردیاب آلفا مدل 601 دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که افراد قبل از اقدام برای خرید بهتر است با آنها آشنا شوند تا بتوانند خرید خوبی داشته باشند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب آلفا مدل 601 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نیازی به نصب ندارد و کارکردن با آن بسیار آسان است.
  • اندازه کوچک
  • مقاومت بالا
  • دارای باتری قوی
  • آهنربای بسیار قوی
  • قابلیت شنود صدا با بهترین کیفیت
  • آنتن داخلی پرقدرت
  • دکمه کمک اضطراری
  • پنل ردیابی پیشرفته
  • امکان استفاده شخصی و خودرویی
  • گزارش‌های مسیر پیموده شده و نقاط توقف را در سه سال گشته ثبت می‌کند.
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی
  • ارسال لینک گوگل مپ برای ردیابی در گوگل
  • دارای سنسور لرزش
  • توانایی ست شدن با سرورهای عمومی و اختصاصی

قیمت ردیاب کودکان و سالمندان

همان‌طور که گفتیم؛ ردیاب کودکان و سالمندان را در مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند و شما قبل از خرید باید با متخصصان و کارشناسان این حوزه تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید. برای این کار بهتر است به سایت آلفا جی‌پی‌اس (alfaagps.com) مراجعه کنید. همچنین در این سایت می‌توانید انواع مدل‌های ردیاب کودکان و سالمندان را به همراه قیمت مشاهده کنید و با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

سخن نهایی

ردیاب کودکان و سالمندان یک وسیله بسیار ضروری است که باید تمام خانواده‌ها با آن آشنایی کامل داشته باشند و برای تأمین امنیت کودکان یا سالمندان خانه از آن استفاده کنند. در این مقاله به طور کامل شما را با کاربردها و مزیت‌های این دستگاه آشنا کردیم و چند تا از مدل‌های محبوب ردیاب کودکان و سالمندان را هم معرفی کردیم.

در نهایت سایت آلفا جی‌پی‌اس را هم برای خرید ردیاب و گرفتن مشاوره از متخصصان آن پیشنهاد دادیم تا بتوانید ردیاب مناسب خود را با قیمت مناسب تهیه کنید. اگر درباره ردیاب کودکان و سالمندان سؤالی دارید یا از استفاده این دستگاه تجربه خاصی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید