دسته‌بندی نشده

روش صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا

قیمت سوخت ماشین در کشور ایران یکی از دغدغه‌های بزرگ شرکت‌ها و کسب‌وکارهایی است که خدمات‌رسانی خود را با استفاده از وسایل نقلیه انجام می‌دهند. این شرکت‌ها همیشه استرس این مسئله که شاید سوخت ماشین از این هم گران‌تر شود را همراه خود دارند. به همین دلیل همیشه به دنبال راهی برای کاهش مصرف سوخت هستند و انواع روش‌های صرفه‌جویی را انجام می‌دهند تا سوخت ماشین مقداری پایین‌تر بیاید و از میزان هزینه‌ها کاسته شود.

پیشرفت تکنولوژی به کمک این شرکت‌ها و کسب‌وکارها آمده و توانسته به‌خوبی آنها را کمک کند تا به هدفی که می‌خواهند برسند. صرفه‌جویی در مصرف خودرو با ردیاب آلفا یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌هایی است که تمام شرکت‌ها می‌توانند روی وسایل نقلیه خود نصب کنند و با استفاده از آن میزان مصرف سوخت خودروی خود را پایین آورده و هزینه کمتری برای آن بپردازند.

شاید بپرسید که چطور امکان دارد که با استفاده از ردیاب، میزان مصرف سوخت را پایین آورد؛ در این مقاله به طور کامل صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا را برای شما شرح خواهیم داد تا ضرورت استفاده از ردیاب را بیشتر از پیش احساس کنید. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید روش صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا را یاد بگیرید؛ تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

ردیاب خودرو

ردیاب خودرو یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که باتوجه‌به ویژگی‌ها و خصوصیاتی که دارد؛ خدمات بسیار زیاد و ارزشمندی را به افرادی که از آن استفاده می‌کنند؛ ارائه خواهد داد. این دستگاه با استفاده از قابلیت‌های و تکنولوژی به‌کاررفته در ساخت آن، با ماهواره‌های خارج از جو ارتباط برقرار می‌کند و موقعیت مکانی دقیق خود را در کمترین زمان ممکن به سرور و گوشی شما خواهد فرستاد.

به کمک این دستگاه می‌توانید خیال خود را از امنیت خودروی خود در برابر سارقان راحت کنید. بهتر است بدانید که حفاظت از خودرو ارسال موقعیت مکانی تنها کاربرد این دستگاه نیست و با کمک آن می‌توان از مزیت‌های دیگر دستگاه بهره برد؛ همچنین صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا را به‌راحتی انجام دهید.

مزیت‌های ردیاب آلفا

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که وظیفه ردیاب فقط ارسال موقعیت مکانی است و کاربرد دیگری ندارد. اما این افراد از دستگاه ردیاب آلفا اطلاعی ندارند و هنوز با کاربردهای بسیار زیاد و جذاب آن آشنا نشده‌اند. صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا و پیداکردن موقعیت مکانی، تنها تعداد بسیار کمی از قابلیت‌های این دستگاه هستند و شما می‌توانید با خریداری ردیاب آلفا و نصب آن بر روی خودرو، از امکانات دیگر دستگاه استفاده کنید.

برای آشنایی بهتر با ردیاب و همچنین نحوه صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا بهتر است که قابلیت‌های این دستگاه را بشناسید و با آنها آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه ردیاب آلفا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

ارسال موقعیت مکانی

اصلی‌ترین کاربرد ردیاب آلفا ارسال موقعیت مکانی است. با استفاده از این قابلیت می‌توان بر روی صفحه گوشی یا سیستم خانگی مشاهده کرد که ماشین کجاست و به چه سمتی حرکت خواهد کرد. البته می‌توان با استفاده از قابلیت ردیاب، مسیرهایی که ماشین در طول روز پیموده را تماشا کرد و از نحوه حرکت آن باخبر شد. شرکت‌ها و کسب‌وکارها با استفاده از این مزیت می‌توانند تمام وسایل نقلیه خود را کنترل کنند.

تعیین سرعت مجاز

یکی دیگر از قابلیت‌های بسیار مهم ردیاب آلفا تعیین سرعت مجاز برای خودرو است. با استفاده از این دستگاه می‌توان سرعت لازم را برای خودروی خود تعیین کرد؛ کافی است که در برنامه ردیاب به قسمت تعیین سرعت مجاز رفته و میزان سرعتی که خودرو باید داشته باشد را وارد کرد تا اگر سرعت ماشین از این میزان بیشتر شد؛ با استفاده از پیام‌های هشداردهنده؛ ردیاب به صاحب خودرو خبر دهد و برای پایین آمدن سرعت، اقدامات لازم صورت گیرد.

شرکت‌هایی که قصد دارند سرعت وسایل نقلیه خود را کنترل کنند؛ با استفاده از این قابلیت به‌راحتی می‌توانند از مقدار سرعت خودرو در تمام دقایق روز باخبر شوند.

مسیرهای پیموده شده

ردیاب آلفا دارای سرورهای قدرتمندی است که می‌تواند مسیرهای پیموده شده خودرو را از 3 ماه تا 36 ماه در داخل خود به‌صور آرشیو ذخیره می‌کند. شرکت‌های و باربری‌های سراسر ایران با استفاده از این ویژگی می‌توانند وسایل نقلیه خود را کنترل کرده و تمام‌مسیرهایی که طی کرده را به‌صورت آنلاین مشاهده کرد.

همچنین با استفاده از ردیاب آلفا می‌توانند به نقاطی که ماشین پارک شده و مدت زمانی که با سوئیچ باز روشن بوده؛ دسترسی پیدا کنند. تمام این اطلاعات به شرکت‌ها کمک می‌کند که وسایل نقلیه خود را به‌خوبی کنترل کنند.

باتری قوی و دکمه s.o.s

این دستگاه دارای یک دکمه به نام s.o.s است که به کمک آن می‌توان در مواقع ضروری با شماره تماسی که در برنامه ردیاب ثبت شده تماس گرفت و درخواست کمک کرد. همچنین این نوع از ردیاب‌ها دارای یک باتری بسیار قوی هستند که تا 6 ماه هم توانایی نگهداری شارژ دارند.

راه‌های صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا

اکنون که با ردیاب آلفا و قابلیت‌های آن آشنا شدید؛ وقت آن رسیده که روش‌های صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا را بیان کنیم. دستگاه ردیاب آلفا با امکانات و قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد؛ به‌راحتی می‌توانید در مصرف سوخت خودرو صرفه‌جویی کنید. کسانی که شرکت و یا کسب‌وکار خاصی را مدیریت می‌کنند؛ با استفاده از ردیاب آلفا می‌توانند وسایل نقلیه شرکت را کنترل کرده و میزان مصرف سوخت آنها را پایین آورد.

از جمله مهم‌ترین روش‌های صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کاهش مصرف خودرو با کنترل شتاب ناگهانی و ترمز ناگهانی

یکی دیگر از راه‌هایی که مصرف سوخت خودرو به بالاترین حد خود می‌رسد؛ شتاب و ترمز ناگهانی آن است. معمولاً مدیران و راننده‌های شرکت‌ها و کسب‌وکارها این موضوع را نمی‌دانند و به آن اهمیت نمی‌دهند. اما بهتر است بدانید که ردیاب آلفا به‌راحتی می‌تواند تعداد این شتاب‌ها و ترمزهای ناگهانی را در طول روز اطلاع دهد.

مدیران شرکت‌ها و ناوگان‌ها با استفاده از ردیاب آلفا می‌توانند تمام این موارد را کنترل کنند و در صورت تخلف، به راننده شرکت تذکر دهند تا با رعایت این نکات مصرف سوخت خودرو پایین بیاید.

بررسی مسیرهای روزانه

یکی دیگر از روش‌های صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا بررسی مسیرهای روزانه خود است. شما می‌توانید با استفاده از برنامه ردیابی که بر روی گوشی خود نصب کرده‌اید؛ به‌تمامی مسیرهای خود دسترسی داشته باشید و به‌راحتی تمام‌مسیرها را نگاه کنید. با یک بررسی ساده می‌توانید سریع‌ترین و کم ترافیکی‌ترین مسیر را پیدا کنید و از آن برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنید.

همچنین نقشه ردیاب آلفا این قابلیت را دارد که به‌صورت آنلاین مسیرهای پرترافیک را با رنگ قرمز به شما نشان دهد تا مسیر دیگری را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنید. به این شکل می‌توانید که از ترافیک‌های سنگین دور شوید و مصرف سوخت ماشین را کاهش دهید.

هشدار روشن بودن موتور

روشن بودن موتور در هر حالتی باعث مصرف سوخت می‌شود. ممکن است در بعضی اوقات در اثر بی‌توجهی راننده یا دلایل دیگر، موتور ماشین بی‌دلیل روشن باشد. اگر ردیاب آلفا بر روی ماشین نصب شده باشد، این مورد را به‌سرعت گزارش می‌دهد و راننده برای خاموش‌کردن آن اقدام می‌کند. به این شکل می‌توان از هدررفتن بی‌مورد سوخت جلوگیری کرد. فقط کافی است که از بخش تنظیمات برنامه ردیاب این گزینه را فعال کنید.

شرکت‌ها و ناوگان‌ها هم برای کنترل بهتر وسایل نقلیه خود می‌توانند با استفاده از این قابلیت، مدت‌زمانی که سوئیچ ماشین بی‌دلیل باز بوده را متوجه شوند و این موضوع را به راننده تذکر دهند.

تعیین محدوده جغرافیایی

یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات فوق‌العاده ردیاب آلفا تعیین محدوده جغرافیایی است. شرکت‌ها و ناوگان‌هایی که از ردیاب آلفا استفاده می‌کنند؛ می‌توانند با استفاده از گوشی و یا سیستم، یک محدوده بر روی نقشه تعیین کنند تا اگر خودرو از این منطقه خارج شد؛ ردیاب به‌سرعت برای گوشی آنها پیام هشداردهنده ارسال کند و آنها را از این موضوع باخبر کند.

شرکت‌ها از این طریق می‌توانند به‌راحتی وسایل نقلیه خود را کنترل کنند تا اگر راننده قصد استفاده شخصی از خودرو را داشت؛ به او تذکر دهند. به این شکل می‌توان به‌راحتی در سوخت خودرو صرفه‌جویی کرد.

استفاده از قابلیت سنسور بنزین

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین ویژگی‌های ردیاب آلفا که با استفاده از آن می‌توان مقدار سوخت خودرو را کنترل کرد؛ سنسور بنزین آن است. شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این قابلیت مقدار بنزین خودروها را کنترل کنند. این سنسور به طور کامل به مدیران شرکت اعلام می‌کند که راننده چقدر بنزین زده و در پایان مسیر چقدر بنزین در داخل باک خودرو باقی‌مانده است. با استفاده از این اطلاعات می‌توانند مقدار بنزین را کنترل کرده و به راننده‌ها اجازه سو استفاده ندهند.

ردیاب آلفا با قابلیت‌هایی که دارد؛ مقدار سوخت وسایل نقلیه شرکت‌ها و ناوگان‌ها را تا حد زیادی پایین می‌آورد و هزینه زیادی را برای شرکت برمی‌گرداند. به همین دلیل است که مدیران شرکت‌ها حاضر هستند که هزینه چندمیلیونی این ردیاب‌ها را متقبل شوند. چون می‌دانند که هزینه بسیار بیشتری را به کمک این وسیله می‌توانند به‎‌حساب شرکت برگردانند.

قیمت ردیاب آلفا

ردیاب آلفا یکی از بهترین وسیله‌ها برای محافظت از ماشین و صرفه‌جویی در سوخت خودرو است که در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود و هرکدام دارای مشخصات خاص خود هستند. قیمت این مدل‌ها بر اساس نوع کارایی متفاوت است.

شما اگر قصد خرید ردیاب آلفا را دارید؛ باید به سایت آلفا جی‌پی‌اس (alfaagps.com) مراجعه کنید و با متخصصان و کارشناسان شرکت صحبت کنید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند. همچنین در سایت آلفا جی‌پی‌اس می‌توانید تمام مدل‌های ردیاب را مشاهده کرده و از قیمت آنها مطلع شوید.

سخن نهایی

میزان مصرف سوخت خودرو به دلیل گران بودن آن برای شرکت‌ها و ناوگان‌هایی که از وسایل نقلیه برای خدمت‌رسانی استفاده می‌کنند؛ بسیار مهم است. در این مقاله به طور کامل روش صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا را شرح دادیم و هرآنچه که باید درباره ردیاب آلفا و نحوه کاهش مصرف سوخت به کمک آن بدانید را بیان کردیم.

اگر درباره روش صرفه‌جویی در سوخت خودرو با ردیاب آلفا سؤالی دارید و یا در هنگام کارکردن با این دستگاه دچار مشکل شدید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید تا به بهترین شکل شما را راهنمایی کنیم.  

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید